12 כללי תזונה למניעת נשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה נפוצה אשר גורמת לירידה משמעותית בביטחון והדימוי העצמי. אולם, באמצעות תזונה נכונה ניתן בהחלט לעכב את הנשירה. מהם 12 הכללים למניעה? במדריך זה נציג את הרשימה המלאה.

נשירת שיער: כך תוכלו למנוע את התופעה

תופעה של נשירת שיער היא תופעה שכיחה אשר מתרחשת בעקבות מגוון רחב של גורמים. אולם, לעיתים קצב הנשירה הוא גבוה יותר, וזאת בשל הרגלי תזונה לקויים. למעשה, לתזונה של כל אחד מאיתנו תפקיד משמעותי בחיזוק שורש השיער ובהתאם לכך מניעת נשירה. באתר balding תוכלו לקבל את כל המידע המקיף והמדויק ביותר בעבור התמודדות עם התופעה, כמו גם תוכלו לקרוא על כל מה שקשור לטיפולים בנשירת שיער. נוסף לכך, תוכלו ליישם כבר עכשיו כללי תזונה ובריאות אשר יסייעו מאוד לצורך מניעת נשירת שיער:

אכילה מסודרת

חשוב לאכול לפחות שלוש ארוחות ביום, ולהקפיד שכל ארוחה תהיה עשירה באבות המזון כמו גם פירות וירקות תורמים לחיזוק שורש השיער ובהתאם לכך מעכבים את הנשירה.

שימוש בתוספי תזונה

תוספי תזונה כמו אומגה שלוש יכולים לסייע מאוד בעבור טיפול בנשירת שיער, וזאת בשל חומצות אמינו ומינרלים.

12 כללי תזונה למניעת נשירת שיער

שמנים טבעיים

אם אתם משתמשים באופן קבוע בשמפו ומרכך, שימו לב כי ישנם כימיקלים אשר משפיעים על קצב נשירת השיער. לכן, מומלץ להשתמש בשמנים טבעיים על השיער כדי לטפח ולהזין אותו באופן טבעי ובריא.

חלבון

אגוזים, צ'יה, עדשים, אדממה, בשר עוף ודגים הם מאכלים אשר עשירים בחלבון. החלבון הוא זה שאחראי על בנייה של שיער בריא וחזק.

ויטמינים

כאשר חסרים ויטמינים בגוף, נשירת השיער מתגברת. הקפידו לבצע רכישה של ויטמין A כמו גם ויטמין B  ו C.

תה ירוק

מחקרים מצאו כי לתה ירוק יש סגולות בריאותיות משמעותיות, כמו גם השפעה על קצב נשירת השיער. לכן, מומלץ לשתות לפחות כוס של תה ירוק אחת ליום.

מים

הקפידו לשתות לפחות ליטר וחצי של מים, מדי יום.

עיסוי הקרקפת

יש לעסות את הקרקפת לפחות אחת ליום, וזאת בכדי להזרים דם. תוכלו להיעזר בשמנים אתרים אשר תורמים לחיזוק שורש השיער וכן מונעים מהשיער להיות יבש ובהתאם לכך שביר.

מדיטציה

מדיטציה יומית של לפחות חצי שעה יכולה לסייע מאוד לעיכוב בנשירת שיער, וזאת לאור העובדה כי באמצעות מדיטציה ניתן להפחית לחצים נפשיים אשר גורמים לנשירה.

מנוחה

שינה היא חשובה מאוד לא רק לבריאות, אלא גם לשיער. הקפידו לישון לפחות 7 שעות רצופות מדי לילה.

בדיקה של רמת הברזל

מומלץ לבצע לפחות אחת לשלושה חודשיים בדיקת דם, לצורך בחינת רמת הברזל. ברזל נמוך = קצב מוגבר של נשירה.

סיבים תזונתיים

שימו לב כי אתם מקפידים על צריכה של סיבים תזונתיים.

השארת תגובה